maanantai 10. marraskuuta 2014

Hattiwattipyöräilyä

Kävin piruuttani polkemassa Kisiksen hattiwattipyörää, joka kertoi minkä piti: You suck! Löin tauluun sellaiset lukemat että ällistytti, mutta väärällä tavalla.

Näemmä jaksan äkkiseltään rimpuilla 280 hattiwatin kanssa vartin, mutta en todellakaan toista, ja sykkeet huitelee korkeammalla kuin kisoissa.

Lukema on tarkasti sysipaskan ja säälittävän rajalla. Tiedän että Korpelan Aki pystyy ajamaan 2 x 20 minuuttia kolmekymmentä wattia kovempaa, ja moni kotimaan kilpaveli tietysti vielä kovempaa.

Miten ihmeessä sitten pystyn rimpuilemaan heidän perässään? No - en pystykään. Aki jättää minut viimeistään kisan puolivälissä, muut aiemmin. Jään pitämään yksin seuraa molemmille jäljellä oleville wateilleni.

Jos tuosta lukemasta pitää jotain positiivista kaivamalla kaivaa, niin:

- Näemmä minulla on kauhea kisanaama, jolla satutan itseäni enemmän kuin on tervettä.
- Näemmä olen laiha.
- Näemmä etenen maastopyörällä melko taloudellisesti, koska on pakko.


Nyt minun pitäisi olla täynnä uljaita, kunnianhimoisia harjoittelusuunnitelmia. En ole. Olen viime vuodet harjoitellut ja kilpaillut polkupyörällä just niin kovaa kuin minua huvittaa. Eli ei kovinkaan kovaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti