Nurmijärven marttakisat, kauden oikea aloitus.
Lähtövaatteen alla avg 99, max 101. Tasainen suoritus siihen asti.
Eka kierroksen kivikkopätkällä viikon vanha eturatas kiveen.
Välitys 38-hampaisesta 37-hampaiseksi. Ketju alkoi pudotella ja tahmailla.
Lupaan pyhästi laittaa kölin takaisin.
Sitten mahtipannut kyljelleen. Helppo paikka mutta eturengas
ei noussut vinon, liukkaan tukin yli. Letkasta tuli kannustusta kun kasailin
itseäni. Pyöräilyn tähtihetkiä.
Sitten mahti-OTB:t. Tukkidroppiin sukkasillaan, keulan
pudotus huonosti, pää edellä kaseikkoon. Letkasta tuli taas kannustusta kun
kasailin itseäni. Pyöräilyn tähtihetkiä.
Tämän jälkeen pujottelukeppinä. Liikaa painetta renkaissa
joten pyörä vikuroi, mutta kun se varaosatakakiekko ei tubelessina tuntunut
luotettavalta.
Siksi kädet hapottivat vielä enemmän kuin jalat. Helvetin
painava pyörä ja heikko mies joten polkupätkillä en jaksanut komentaa. Ihan
vitun turhaan vähän tein talvella kuntosalia.
Loppupuolella asvalttipätkällä ketju kammen ympäri
sykkyrälle. Katsoinkin että uuden eturattaan tappi näyttää ansalta. Peloton
ajoi ohi kun nyin ketjua.
Eka kierros avg 173, max 183. Toka kierros avg 166, max 176.
Onneksi ei kolmatta kierrosta.
Tähän asti kaikki sujui siis normaalisti. Tällaista
marttakisoissa on. Tosi hauskaa.
Toisaalta: Neljä kisattua vuotta olen koko ajan kehittynyt. Nyt ajoin ensimmäistä kertaa huonommin. Putosin takaisin
20 parhaan huonommalle puolelle. Tähän syviä mietteitä vanhenemisesta,
treenaamisesta ja huvittamisesta.
Valivali. Hunajaliemi toimi hyvin. Emilia oli mukana ja ajoi
ehjänä maaliin. Seurakavereiden kanssa oli kiva puhua paskaa.
Mikä tärkeintä, eikö vain, voitin muutaman kaverin joille ennen hävisin, ja ilman tekniikkamurheita. Kunnon paskentuminen on epidemia, joka ei iskenyt minuun pahimmin.
Harjoituspäiväkirja:
tänään 2 h maantiepyöräpalauttelua
Mikä tärkeintä, eikö vain, voitin muutaman kaverin joille ennen hävisin, ja ilman tekniikkamurheita. Kunnon paskentuminen on epidemia, joka ei iskenyt minuun pahimmin.
Harjoituspäiväkirja:
tänään 2 h maantiepyöräpalauttelua
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti